Pedagog, socjoterapeuta, trener grupowy.
Pracuje z młodzieżą od 20 lat. Ukończył Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Grzegorzewskiej w Warszawie (2001), Uniwersytet Warszawski - Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego (2009), Kurs Trenerów NLP w Instytucie Neurolingwistyki (2011). Od 2013 r. kształci się w prowadzeniu treningu mindfulness w projekcie Mindfulness Association Polska. Prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne, tworzy programy zajęć komunikacji społecznej dla młodzieży, zajęć redukujących stres. W pracy z młodzieżą wykorzystuje elementy treningu mindfulness. Prowadzi warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców i nauczycieli oraz treningi uważności dla osób dorosłych.
MISJA
Dynamicznie zmieniające się otoczenie, nadmierna presja, przesyt informacji, wiecznie spieszący się rodzice i opiekunowie sprawiają, że dzieci coraz częściej są przebodźcowane, nerwowe i rozkojarzone, a nadmierny pośpiech i stres to plaga XXI wieku. Pragniemy pokazać Państwu, że bycie uważnym wraz z dzieckiem to sposób życia, który warto wdrażać nie tylko w kontekście pracy z dziećmi i młodzieżą, ale też bycia z nimi w pełnym zaangażowaniu.
PRAKTYCZNE CASE STUDIES
Przedstawimy zestaw nowatorskich rozwiązań metodycznych do zastosowania w pracy pedagogiczno-terapeutycznej – omawiamy, w jaki sposób praktykować podejście mindfulness w kontekście zaburzeń lękowych, nadpobudliwości, zwiększonej agresji, poprawy koncentracji, pamięci, kreatywności. Wskażemy również, jak dostosować formę praktyk do wieku i możliwości rozwojowych dziecka oraz adolescenta.
PRZEŁOMOWY UNIKATOWY PROGRAM
Obecnie współczesne dzieci i młodzież, jak nigdy dotąd, muszą się mierzyć z wieloma wyzwaniami i trudnościami emocjonalnymi oraz społecznymi. Prelegent na podstawie własnych doświadczeń podpowie, w jaki sposób wspólnie z dziećmi oswajać emocje, modelować sposoby ich ekspresji oraz jak wprowadzać treningi uważności do pracy pedagogicznej i terapeutycznej, by:
Na przykładzie konkretnych studiów przypadków i prowadzonych treningów uważności opowiemy, jak zaplanować treningi, jakie ćwiczenia wykorzystywać w ramach zajęć oraz jakie efekty można dzięki temu osiągnąć, w przypadku występowania u dziecka/adolescenta:
Potrzebujesz informacji?
Skontaktuj się z nami!